25.01.2013

WAŻNA INFORMACJA!

Tym razem bez szablonów, lecz z pewną bardzo ważną (przynajmniej dla mnie...) informacją.
CG jest blogiem prywatnym, ale jakoś tak mi smutno samej, nie wyrabiam z notkami. Tak więc myślałam nad przyjęciem jednej-dwóch osób na staż. Cissa (:D) nie zmieni swej nazwy, jednak zostanie przeniesiona do szabloniarni (na katalogu) i nie będę sama.
Co wy o tym myślicie, czy ktokolwiek byłby chętny? 

Pozdrawiam cieplutko, niebawem zawitam ze sporą notką. :3

EDIT!
Zapomniałam dopisać, że z chęcią przyjmę wszystkie zamówienia złożone pod tą notką i obiecuję, że oddam je w weekend. :*

4 komentarze:

  1. Hmm.. A zgłoszenia pod ostatnią notką się liczą? Bo jak nie, to tu jeszcze raz:
    Hasło: Genowefa Lompke
    Blog: my-feelingsx.blogspot.com
    Wygląd: Chciałabym aby nagłówek był u góry. Hmm... Przepraszam, ale w sumie to nie umiem się wypowiedzieć jak miałby wyglądać. Zrobiłam więc szkic :D Mam nadzieję, że się nie obrazisz ^^.
    Tutaj link: http://iv.pl/images/45105494358004995449.png
    Oczywiście jakbyś mogła ładniejszą czcionką to zrobić :D
    A co do nagłówka: Pod tytułem bloga My Feelings... , mniejszymi literami napisy: Beauty, Fashion, Life.
    A na nagłówku zdjęcia: Harry'ego Stylesa, Luny Lovegood (z Harry'ego Pottera) oraz moje (link: http://2.bp.blogspot.com/-OR_bCwsMzIk/UILDZvrNwII/AAAAAAAABWM/deAcol0kNDM/s400/VIDEO+001.jpg)

    e-mail: paty2000@interia.pl
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + tło takie jakieś pastelowe ^^. Zapomniałam dopisać xd Jeżeli zrobiłaś jakieś inne, to zostaw :)

      Usuń
  2. Ja potrzebuję szkolenia szlifującego do robienia szablonów ;D jak coś to pisz: ginnytroller@gmail.com lub as31@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Chciałabym umieć robić szablony i miałabym prośbę... czy Mogłabyś mi pomóc? Potrzebuję osoby, która by mnie nauczyła.
    Jeżeli miałabyś ochotę pisz na mojego maila: asoka.kiraa@gmail.com lub na gg: 44853447

    OdpowiedzUsuń