6.02.2013

[028] Inaczej



Dzisiaj inaczej. Witam Was z 4 ikonkami, 23 stockami oraz jedną teksturką wykonaną przeze mnie. Zarówno ikonki jak i teksturę robiłam pierwszy raz, więc proszę o wyrozumiałość. 

Stocki
Zdjęcia pochodzą z weheartit.com, więc na tę stronę proszę kierować kredyty, jeżeli pobierasz, proszę poinformuj mnie. 
{Kliknij na miniaturkę, by zobaczyć zdjęcie}

   

   

   

   

  

Tekstrura

W następnej notce:
  • 25 stocków związanych z Harrym Potterem.
  • 10 szablonów
  • Tekstura
  • Ikonki
Do zobaczenia niebawem! 




4 komentarze:

  1. Ja tworzę szablony w Photoshopie CS7, a do efektów PhotoScape ;)
    Też mam do ciebie pytanie :D Skąd pobrałaś Topaz Clean? (jest widoczny w szablonie głównym, chyba że się mylę i to nie on xD) Był darmowy? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Topaz Clean pobrałam z tej strony: http://www.topazlabs.com/downloads/. Niestety jest to wersja trial i już mi się skończyła (zresztą tak samo jaki i Photoshop), a teraz rozpaczam. :D

      Usuń
  2. Jeżeli potrzebujesz photoshopa to mogę Ci dać linka, gdzie moja koleżanka wsadziła go do neta. Jest to wersja cs4 portable, więc nie zajmuje dużo miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jest bez wirusowy to bardzo chętnie. :)

      Usuń