14.01.2013

[018 - 027] "Kochać się w skargach jest rzeczą niewieścią, Mężom przystoi w milczeniu się zbroić. "

Witam wszystkich ciepło w ten niezwykle mroźny wieczór!
Może na początku zacznę od podziękowań, gdyż już dawno miałam zamiar to zrobić. Jest bardzo dużo osób w blogosferze, które w jakiś sposób mi pomogły, w sumie mam zamiar nawet założyć osobną zakładkę przewidzianą dla takich osób. Nie sądzę, aby tak wybitne osoby odwiedziły Cissy, jednak mam nadzieję, że może kogoś zachęcę do odwiedzania ich blogów. 
Zacznę od Jill z Zaczarowanych Szablonów. Otóż Jill jest osobą niezwykle miłą, dzięki czemu z chęcią i uśmiechem na ustach ogląda się jej prace. Nie wspominając o wenie, którą mi nieświadomie przekazała. :) 
Dziękuję też Elfabie z by-Elfaba, za niezawodne kody CSS oraz przepiękne prace cieszące oko. 
I na koniec - Elle z Szablonowej Szafy za pewną podpowiedź dzięki czemu szablony będą o wiele ładniejsze i estetyczniejsze, nie wspominając o cudownej grafice, którą mam zaszczyt oglądać za każdym razem kiedy wchodzę na WNS, a robię to dość często. :D
Tych osób jest o wiele więcej, jednak tej trójeczce jestem najbardziej wdzięczna. 

Dobra, przechodzimy do szablonów. Tym razem ikonki trochę inne niż zwykle, ale to tylko jednorazowo. 

Zamówienie dla Ady
Ada, zrobiłam dwie wersje szablonu dla Ciebie, pierwsza jest czarno-biała, a druga w normalnych kolorach. Mnie osobiście zdecydowanie bardziej podoba się pierwsza, ale na wszelki wypadek dodaję obydwie. Praca nie do końca według Twoich wymagań, ale próbowałam według Twojej koncepcji i nic mi nie wychodziło. Mam nadzieję, że i tak będziesz zadowolona. 
Na podglądzie czcionka jest lekko niewidoczna, ale na blogu powinno wyglądać normalnie. 


Miało być to zamówienie dla Authoress, jednak dziewczyna nie przeczytała regulaminu,więc może być to praca wolna. :)

Mniej więcej z propozycji. 








 Zamówienie
Nie mam podglądu i pobrania, ale jeśli chcesz napisz - pokażę. Dlaczego nie mam? Podglądy robiłam wczoraj w nocy będąc nieprzytomną, więc, ten tego... Rozumiecie. 




Jeszcze 28 dni do ferii! :<< 

XOXO

11 komentarzy:

  1. Dziękuję ;* Jest na prawdę śliczny. Również bardziej podoba mi się ten w odcieniach szarości i zaraz dodam go na bloga, którego już niedługo będę mogła zacząć pisać. Jeszcze raz bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacznę od początku, a jeśli któryś z komentujących znów będzie miał "ale" proszę składać je na moim blogu prosto do mnie, a nie u Cyzi. ; )

    1. Monochromatyczna wersja: cień pod postem jest zbędny - słabo czytelny tekst wychodzi. Ogólnie szablon jest dobry, topaz clean idealnie tutaj pasuje, ale pamiętaj, że nie warto czasami używać go we wszystkich pracach, bo się znudzi i Twoje prace będą nudne.
    Kolorowa wersja: mogłaś zastosować zmienienie strony statystyki w monochoromie, ponieważ ładnie to wygląda w kolorze. Szablon jest naprawdę dobry i podoba mi się.
    2. Tekst postu wchodzi na napis na szablonie i staje się przez to nieczytelnym postem. Ogólnie wszystko ładnie, ale jak dla mnie Twoje prace lepiej wyglądają bez Topazu, serio.
    3. Edward i Bella. Piękny, piękny, ale znów tekst postu nachodzi na to, co nie powinien, a w tym wypadku na postać Edwarda. Zmieniłabym trochę kolory gadżetów, ale jest naprawdę świetnie. Idziesz w dobrym kierunku. Lecz znów powtórzę - zbyt dużo Topazu może spowodować nudę w oglądaniu Twoich prac. Wiem, że Elle go używa, ale jej prace prezentują tak naprawdę tylko topaz clean, a to, że są po prostu świetne znika po użyciu tego filtru.
    4. I ponownie widzę nachodzący tekst postu na zdjęcie bądź napis na szablonie. Musisz lepiej dobierać szerokości kolumn, a będzie coraz bardziej świetnie. Jeśli nie masz czcionki z polskimi znakami, a podoba Ci się ta bez polskich znaków - znajdź podobną.
    5. Piękny, żadnych rażących kolorów. Znów czcionka bez polskich znaków, znów tekst postu na obrazku z szablonu. Źle, ale da się wszystko naprawić. ; )
    6. Osobiście nie lubię tego młodzieńca, ale muszę przyznać, że dobrze wykonałaś szablon. I tym razem nie mamy polskich znaków, ale za to jest dobrze dobrana większość rzeczy - poprawiłabym tylko kolor tekstów strony, aby było bardziej czytelne. ; )
    7. Ten cień pod postami jest wręcz zbędny. Psuje tylko efekt tak dobrego szablonu poprzez nieczytelność postu. Na tle zamku w ogóle nie widać co pisze. To wada i to zła.
    9. B O S K I , ale dałabym jakiś inny kolor pod posty.
    10. Monochromatyczna wersja: całkiem dobra, ale znów nie widać tekstu, który nachodzi na zamek. Zresztą ten zamek jest tam zbędny, sama dziewczyna w zupełności wystarczy, ale to zamówienie, więc... Każdy zamawiający ma inny gust.

    Podsumowując: szablony nie są złe, we wszystkich użyłaś topazu - mdli mnie już na jego widać, ale dam radę. Poradzę Ci tak: nie używaj cały czas tego filtru, ponieważ nie zawsze pasuje do danej pracy. Można go użyć, ale delikatnie lecz nie tak mocno jak widzę na Twoich pracach.
    Jest lepiej niż było wcześniej, o wiele lepiej. Wszystkie prace są dopięte na ostatni guzik i bardzo dobrze. Oby tak dalej.

    Pozdrawiam. ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że widać poprawę. :)
      Wszędzie został użyty Topaz Clean, ponieważ dopiero co go pobrałam i wypróbowywałam go na wszystkich zdjęciach. Nie przewiduję, aby w następnej notce tak się zdarzyło.
      Co do cieni pod postem - wiem, że w wielu miejscach jest kompletnie nie potrzebny, ale podglądy przygotowywałam w nocy i nie zwracałam na to aż tak dużej uwagi.. Cóż, nocna praca widocznie mi nie służy... Kurczę, jak słusznie zauważyłaś w wielu miejscach tekst nachodzi na obrazek, ale nie miałam za bardzo możliwości edytowania tego poprzez blogger, zwłaszcza jeśli chodzi o szablon z Edwardem i Bellą, po prostu źle wykonałam pracę, za duże zdjęcia, za mało miejsca na tekst, nieodpowiednie rozplanowanie.
      Cieszę się, że dziewiątka się podoba, bo zamierzam ją dać jako szablon główny na Cissy, jestem z niego wręcz dumna. :)

      Pozdrawiam. :*

      Usuń
  3. Hej ! Świetne szablony ! ^^ Jak robisz ten efekt "rozcierania"? Jeżeli to jakiś filtr byłabym wdzięczna za link :) Zależy mi na odp.. Z góry dzięki i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wujek Google mówi: Topaz Clean. Tak się ten filtr nazywa, a używać go można w Photoshopie. ; )

      Usuń
    2. Oczywiście White Robe ma rację. :) Link do miejsca, z którego go pobrałam:
      http://www.topazlabs.com/downloads/

      Usuń
  4. Hasło: Genowefa Lompke
    Blog: my-feelingsx.blogspot.com
    Wygląd: Chciałabym aby nagłówek był u góry. Hmm... Przepraszam, ale w sumie to nie umiem się wypowiedzieć jak miałby wyglądać. Zrobiłam więc szkic :D Mam nadzieję, że się nie obrazisz ^^.
    Tutaj link: http://iv.pl/images/45105494358004995449.png
    Oczywiście jakbyś mogła ładniejszą czcionką to zrobić :D
    A co do nagłówka: Pod tytułem bloga My Feelings... , mniejszymi literami napisy: Beauty, Fashion, Life.
    A na nagłówku zdjęcia: Harry'ego Stylesa, Luny Lovegood (z Harry'ego Pottera) oraz moje (link: http://2.bp.blogspot.com/-OR_bCwsMzIk/UILDZvrNwII/AAAAAAAABWM/deAcol0kNDM/s400/VIDEO+001.jpg)

    e-mail: paty2000@interia.pl
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że tekstury już się przydają (obecny nagłówek ^^). Dziękuję raz jeszcze za ten button:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. O jejciu, masz świetny szablon główny. *.* Tekst nieco niewidoczny, ale da się przeżyć ;) A moim faworytem z notki jest...hm, chyba ostatni, choć tekst w nim też mógłby być nieco ciemniejszy, biorąc pod uwagę to, że lekko nasuwa się na zamek.
    Masz jeszcze 28 dni do ferii?! o.o Biednaś :< Ja mam już w poniedziałek ;p
    Pozdrawiam serdecznie :D
    [sekrety-blogspota]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, też jestem nim zachwycona. :) Faktycznie, czcionka odrobinkę niewidoczna, zwłaszcza w treści komentarza, niebawem postaram się coś z tym zrobić. Mi się średnio podoba ostatni szablon, według mnie lepiej wyglądałby bez zamku (a może zamka?), ale nasz klient nasz pan! :P
      Teraz 16 z weekendami i 10 bez. Ale trzeba spojrzeć na to pozytywnie, jak skończą się ferie będzie prawie marzec, czyli będzie bliżej do wakacji!! :D
      Pozdrawiam cieplutko. :*

      Usuń
  7. O kurczę, bardzo dziękuję za takie wyróżnienie! Zupełnie się tego nie spodziewałam... i mam wrażenie, że trochę na to nie zasługuję. W każdym razie jestem zaszczycona, że zaliczyłaś mnie do tej trójeczki :)
    Co do szablonów, to mam wrażenie, iż niektóre już oglądałam. Publikowałaś je może wcześniej?
    Dwie pierwsze prace są bardzo ciekawie zrobione, ale jak na mój gust przydałby się jeszcze jakiś drobiazg w tle, żeby nie było tak pusto. Kolorystycznie wolę wersje czarno białą - w tej drugiej strasznie nie podobają mi się włosy tego chłopaka ; ) Czy tylko ja nie lubię takich gości jak on? ; )
    W następnym szablonie, w tym z czarnowłosą dziewczyną, bardzo podoba mi się niebieskawe tło. Ponad to użyłaś bardzo fajnej czcionki, szkoda tylko, że notka trochę to zasłania. Może pokombinuj z marginesami i lekko przesuń posty? ;)
    Zmierz, zmierzch, zmierzch... chyba przesadziłaś trochę z topazem, co? ;D Nie martw się jednak, z tego co zaobserwowałam, każdemu się to zdarza :) Sama mam dwa czy trzy szablony, gdzie topaz mocno rzuca się w oczy ; ) Jednakowoż ciężko się oprzeć temu efektowi, prawda? ; )
    Następne dwa szablony z małymi dziewczynkami są zdecydowanie najlepszymi pracami z tej notki. Nie mam im absolutnie nic do zarzucenia! Chylę czoła, jestem pełna podziwu :)
    Ostatnie 4 prace skomentuję w jednym akapicie, bo w każdym brakuje mi tego samego - tła pod notki. Niby nic, a jestem pewna, że bardzo pozytywnie odmieniłoby to oblicze szablonów i z poziomu bardzo dobrych wskoczyły by na poziom idealnie ; )
    Cóż mogę powiedzieć? Z notki na notki jesteś coraz lepszą graficzką! Widać olbrzymi progres : ) Trzymam za Ciebie kciuki i wyczekuję następnego postu
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń