3.09.2013

30. Powrót

Córka marnotrawna powoli wraca do domu. Z opuszczoną głową i miną niczym mops prosi o wybaczenie i zrozumienie. W tej notce nie ma Waszych zamówień. Wszystkie zostały złożone tak dawno temu, że zapewne nawet nie pamiętacie, że ktokolwiek z Was prosiło o szablon u mnie. Jeśli pamiętacie - na końcu przyjmę dwa zamówienia ze wszystkich złożonych. Dzisiaj skromnie - kilka nagłówków i jakieś tam dodatki. Zapraszam.
IKONKI

    
   
 

DODATKI DO IKONEK



   

   

    
    
   
   
 

SYGNATURKI (pierwsze w życiu ;))


NAGŁÓWKI




Jak Wam minęły wakacje? Ja już tęsknię za wolnością. ;( 
Następna notka za TRZY DNI! 
Przyjmę dwa zamówienia złożone zgodnie ze zmienionym regulaminem. Wybiorę je sama spośród wszystkich złożonych. ;) 



11 komentarzy:

  1. Hasło: Kwiat pustyni
    Adres bloga: http://hp-i-ot.blogspot.com
    Ogólna koncepcja: Chciałabym, żeby szablon był utrzymany w ciemnej kolorystyce i znajdowały się na nim elementy nawiązujące do Slytherinu. Nie wiem, co więcej, więc w większości zdaje się na Ciebie.
    Zdjęcie: -
    Cytat: Only true can save us
    Kontakt: hinata1035@gmail.com
    Inne uwagi: Wydaje mi się, że już o wszystkim napisałam. Tylko szkoda, że usunęłaś kolejkę, czekałam z utęsknieniem na swoje zamówienie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + na blogu nie pojawił się jeszcze prolog, ale to tylko kwestia czasu.

      Usuń
  3. Bardzo się cieszę, że wróciłaś :) Zapewne niedługo złożę zamówienie na karty postaci, a na razie pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie składałam zamówień nigdzie indziej, tylko czekałam na ciebie.
    Czyli wykonasz moje zamówienie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już wcześniej składałam i dale czekam :) Nie wiem czy mam jeszcze raz złożyć zamówienie, ale jeżeli tak to proszę bardzo:

    -hasło: kwiat pustyni
    -www.historia-wieznia.blogspot.com
    -a więc poszukuję szablonu w ciemnych barwach, chciałabym aby w nagłówku był budynek zrobiony z cegły, sprawiający ponure wrażenie oraz żeby była tam widoczna ciemna, męska sylwetka
    -"Ja nie istnieję, po prostu zniknąłem pośród plotek i kłamstw"
    -tamaraundai@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli przyjmiesz moje zamówienie ponownie to napiszę jeszcze raz
    -hasło: kwiat pustyni
    -http://hgdm-baby-i-wait-for-you.blogspot.com/
    -tematem jest Dramione. Tematyka jest raczej beztroska, wesoła. I mam prośbę, aby Draco to nie był Tom Felton - z ciemnymi włosami i bródką, ale DRACO - platynowe włosy. A co do Hermiony to, żeby miała długie włosy. A i żeby Draco nie miał naburmuszonej miny (jak często w 6 części)
    - cytat:
    ''Baby I will wait for you,
    Wherever you go,
    What ever you do
    I I will be right here waiting for you "
    - julita113@o2.pl
    - Inne uwagi; kolory jasne raczej, może błękit. A co do zdjęć to wymyśl coś sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, chciałam zapytać czy mogę ''podkraść'' kółeczko z napisem '' z głowy wyrasta mi Malfoy''? Oczywiście dodam Twój button na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. obłędne sygnaturki?!!! jestem zachwycona; czy jest szansa na zamówienie podobnych na bloga?

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobrałam nagłówek nr 3 na bloga http://anotherchaptersending.blogspot.com/ ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pobrałam nagłówek nr 3 na bloga http://anotherchaptersending.blogspot.com/ ;3

    OdpowiedzUsuń