4.08.2013

Biorę URLOP

Wszyscy mają prawo, więc mam i ja. BIORĘ URLOP. Wiem, że to nie jest najlepszy czas, zważywszy na ilość zamówień, ale nie chce mi się/nie jestem w stanie robić szablonów. Czuję, że przez siedzenie na laptopie tracę powoli kończące się wakacje. Wybaczcie, kochani, ale ten chwilowy odpoczynek od grafiki, komputera dobrze mi zrobi. Ponadto chciałam zrobić sobie niedługo tydzień bez laptopa. Jak trochę mi przejdzie zacznę powoli do Was wracać i wysyłać zamówienia na MAILE. Obiecuję, że na CG pojawią się notki z różnymi dodatkami, które mniej pochłaniają mój czas niż szablony.

Przepraszam. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie.
Cissy. 

OCZYWIŚCIE ZAPOMNIAŁAM! 
Dzięki Wam zajęłam SZÓSTE MIEJSCE! Jestem naprawdę wdzięczna i BARDZO zadowolona, że podobają Wam się moje prace do tego stopnia. ♥ Obiecuję, po urlopie wynagrodzę to Wam. ♥♥

3 komentarze:

  1. Miłych zasłużonych wakacji ;) Już nie mogę się doczekać mojego nowego szablonu, ale to nic :P Nawiasem mówiąc śliczny jest ten nowy !.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Chciałabym się Ciebie zapytać, czy masz może gdzieś zapisaną szarą wersję mojego szablonu, który kiedyś mi robiłaś? Bo już pisze, że został usunięty. On się znajdował pod tym adresem :)


    http://cissy-graphics.blogspot.com/2013/01/018-027-kochac-sie-w-skargach-jest.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniec urlopu! Wracaj Cissy, dość juz tego urlopingu ;)

    OdpowiedzUsuń