19.04.2013

[061 - 064] Rue's Lullaby

Hej Kochani!
Dzisiaj skromnie - cztery szablony w tym trzy zamówienia. Tylko tyle, bo i tak się spóźniłam z tą notką, a nie chcę, aby zamawiający tyle czekali. Przypominam, że kolejka została odblokowana! Zamówienia możecie składać TUTAJ. A i przypominam o sondzie. G ł o s o w a ć  m o ż e c i e  t u t a j. :)

Zamówienie dla Kincaid
Podoba mi się, choć słowo "delfinem" nie powinno wjeżdżać na grafikę.  

Zamówienie Szablon wolny
Zamorduję was, wiecie? Zrobiłam szablon, jestem z niego stosunkowo zadowolona, a tu... Blog usunięty. Po prostu świetnie! 

Zamówienie dla Le Sherry

Szablon wolny

I to tyle, do zobaczenia za tydzień! 







19 komentarzy:

  1. M. Szymborska?!!! Kto to?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie szablony są prześliczne, ale oczywiście najbardziej podoba mi się szablon zrobiony na moje zamówienie. Niestety nie zwróciłam uwagi na to jak się pomyliłam. O_O Zamiast "M." miało być "W.". Zgaduję, że nie można tego poprawić. Niemniej jednak dziękuję za poświęcenie czasu dla mnie. Żałuję, że kopiowałam tekst tak bezmyślnie. Internet widać nie jest nieomylny. ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. W sumie dziwiłam się "M", ale klient nasz pan, nie będę marudzić. Spróbuję to poprawić, ale nic nie obiecuję. :)

      Usuń
    2. Dzięki za starania. :) Oczywiście, że mi się szablon podoba. Jest po prostu taki wiosenny, świeży. Idealny *-*

      Usuń
    3. Aha! I tak: próbowałam zmienić tło według twojej rady, aczkolwiek się nie dało. Skopiowałam to: #9aa95f i wkleiłam na miejsce tych zer, ale wyświetliła się czerwona ramka i nie dało się zapisać zmian. ._.

      Usuń
    4. A usunęłaś zera?
      Choć to i tak bez znaczenia skoro zmieniłyście szablon...

      Usuń
    5. A usunęłaś zera? Choć to i tak bez znaczenia skoro zmieniłyście szablon...

      Usuń
  3. Troszkę jaśniejsze tło też by się przydało u nas : ) (Blask Książek)

    OdpowiedzUsuń
  4. boski jest ten szablon potterowski, świetna robota może się skuszę, ale najpierw przejrzę ofertę, może jeszcze coś mi przypadnie do gustu

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny szablon, serdecznie dziękuję. Jesteś wielka ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, a dałoby się jakoś tak zrobić, by tło było statyczne? Bo jak ten House się przewija, to później taka dziura po lewej zostaje... Ale to w sumie jest nieistotne, bardziej zależałoby mi, byś mi jakoś dopomogła ze stronami - biorąc pod uwagę fakt, że mam ich dużo, nie mieszczą się pod nagłówkiem, toteż wrzuciłam je do bocznej kolumny. Tam już niekoniecznie reprezentacyjnie wyglądają z dodatkowym tłem...
      Da się coś z tym zrobić?

      Fuck, jak zwykle narzekam. Wybacz, to wszystko te nieszczęsne geny...

      Usuń
    2. Szczerze powiedziawszy taki efekt miał być zamierzony, ale jak przypomnisz mi kontakt do siebie mogę podać odpowiedni kod do zakotwiczenia tła. :)
      Z kartami jest już gorzej, musiałbyś sporo pogrzebać w HTMLu oczywiście mogę Ci pomóc, tak samo jak w przypadku tła.

      Narzekaj, narzekaj. Nie mam nic przeciwko. :D

      Usuń
    3. ask.kincaid@gmail.com

      Dziękuję.

      Usuń
  6. już dzisiaj 26 kwietnia... oczekuję z niecierpliwością na nową publikację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam wczoraj na zakupach i nie dałam rady, ale dzisiaj notka powinna być. :)

      Usuń
  7. Pobrałam dodatki, które pojawiły się od kwietnia na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodałam już button ;p Mam Cię też w blogrollu przperaszam za kłopot

    OdpowiedzUsuń
  9. Tu znowu ja ;p Szablon jest prześliczny, mam jeszcze tylko małą prośbę , czy mogłabyś mi dodać do nagłówka napis " Kosmetyki, uroda, perfekcja" ? Chyba zapomniałam dodać to w swoim zamówieniu. http://we-will-rock--you.blogspot.com/ Jest przepiękny <3 Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za chwilkę dodam napis. :) Cieszę się, że Ci się podoba.

      Usuń