9.04.2013

[053-060] Pół roku Cissy Graphics: Czy chcesz, czy chcesz Pod drzewem skryć się?

Igrzyska śmierci - The Hanging Tree ♪
Dokładnie sześć miesięcy temu dodałam pierwszą notkę na Cissy Graphics, a co za tym idzie dzisiaj mija dokładnie pół roku od założenia bloga! Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie to powód do świętowania. Do tej pory słynęłam ze słomianego zapału, ale mam nadzieję, że to już przeszłość.
Przejdźmy do statystyk. CG odwiedziło ponad dziesięć tysięcy osób, a liczba cały czas rośnie! Wśród słów kluczowych pojawiają się hasła takie jak: "opowiadania o zaynie maliku i barbarze palvin", "fanfikcje o one direction" czy "herb slytherinu", widać Cissy Graphics jest wielostronne! Jeśli chodzi o odbiorców z innych krajów to sytuacja przedstawia się następująco:
Stany Zjednoczone - 97
Niemcy- 63
Rosja- 56
Francja- 29
Wielka Brytania- 25
Holandia- 14
Szwecja- 8
Izrael- 7
Norwegia- 7
Zrzeszam wszystkie narodowości! :)  Przypominam również o sondzie graficznej prowadzonej przez katalog graficzny, głosować możecie tutaj, wyższe miejsce byłoby świetnym prezentem pół-urodzinowym. 

Na dziś przygotowałam:
  • ikonki
  • tekstury z napisami 100x100
  • tekstury duże
  • szablony wolne
  • zamówienia
  • niespodzianki! 

IKONKI
  

   

   

   

   
TEKSTURY DUŻE
Aby pobrać kliknij w obrazek i wybierz "Download File". 

TEKSTURY MAŁE (10)
Aby pobrać kliknij w obrazek i wybierz "Download File". 

SZABLONY WOLNE
Aby pobrać kliknij w obrazek i wybierz "Download File". 


Mało jest szablonów z parami (nie licząc zamówień) na Cissy Graphics, więc postanowiłam kilka takich zrobić. 

Miał być związany z Igrzyskami śmierci, ale średnio mi się to udało..

Robiony jakby na zamówienie, ale wtedy była już zablokowana kolejka, więc - szablon wolny. 

Nie podoba mi się, ale co tam, dodam... 

Zamówienia
Dla Juliette

Dla Fierce

No i teraz powinien być szablon dla Kincaid, ale niestety jestem zmuszona do wystawienia pierwszej odmowy w dziejach bloga. Przepraszam, wiem że Cię nie poinformowałam i zapewne czkałaś aż dodam tę notkę, ale szablon wyszedł iście brzydko o czym zdałam sobie sprawę przy wstawianiu, czyli jakąś godzinę temu. Przepraszam...

NIESPODZIANKA 1 - KONKURS
Konkurs polega na napisaniu imienia i nazwiska modelki/modela, którego sesje bardzo Ci się podobają oraz inspirują. Proste? Proste. Nagrodą jest złożenie zamówienia dowolnej tematyki bez kolejek. Zachęcam do udziału! 

NIESPODZIANKA 2 - ZAMÓWIENIA
Robię wyjątek - przyjmę aż dziesięć zamówień jeśli będą dotyczyć tematyki:
  1. Harry Potter
  2. Książki, recenzje książek
  3. House
  4. Igrzyska śmierci
  5. Elfy, magia itd. 
  6. Fotografia
  7. Mroczne, krew samobójcy...
  8. Ocenialni 
Czyli wszystko (z wyjątkiem punktu 7 i 8) czym się interesuję. 

I na tym kończymy urodziny. Dziękuję, że byłeś/łaś ze mną. 
Do zobaczenia!  :)







18 komentarzy:

  1. Tak, dodaję pierwszy komentarz.^^
    Wszystkiego najlepszego! Nigdy nie komentowałam tego bloga, ale trafiła mi się akurat okazja - półrocze. :) Najbardziej zaskoczyło mnie to, ile osób z innych krajów pobrało Twoje szablony. :D Naprawdę, całkiem sporo.
    Sonda - głosować można na kilka blogów, wystarczy zaznaczyć ich kilka na raz. ;P Oczywiście na Twojego również zagłosowałam (głównie dzięki nagłówku xD).
    Po pierwsze - już sam nagłówek wprowadził mnie w świetny nastrój. :D Uwielbiam tego aktora, a w szczególności serial Dr. House. :3
    Ikony - co to jest?! xD Nie mam pojęcia, naprawdę. x3 Mniejsza, w takim razie nie będę tego komentować.
    Tekstury - uwielbiam je, ale mam ich już tyle, że aż kolejne mnie przerażają, więc niestety muszę zrezygnować. :/ Jednak jestem pewna, że wiele osób się na nie skusi, bo są świetne. ;) Czemu ja ich nie potrafię robić?
    53 - szablon ciekawy, taki ciemny, taki... w moim stylu. :D Ja bym jednak dała trochę inną kolorystykę, ale to ja, więc mnie nie słuchaj. x3 Reszta jest świetna, ale kojarzę zdjęcie tej dwójki... Mniejsza, nie pamiętam już. Jednak jestem pewna, że już kiedyś je widziałam. I fajna czcionka ta na dole, można poznać jej nazwę? ;)
    55 - nie będę kłamać, nie podoba mi się. Tylko dlatego, że dziewczyna jest cała szara, a reszta kolorowa (i to w takich odcieniach, co nie lubię). Karty jednak mi się spodobały, ale to mój słaby punkt, ja uwielbiam mieć fajne kart. ;P
    56 - ten by mi się bardzo podobał, gdyby nie pewna osoba - Bieber. Nie lubię go. Nie chodzi o samo hejtowanie, czy coś w tym stylu, ale ogólnie, według mnie ma brzydki głos i ogólnie jest idiotą. To jednak moje zdanie, skupmy się na szablonie. Ponownie ciemny! Uwielbiam takie klimaty, przez co bardzo mi się spodobał. ;) Ta dziewczyna również, ale muszę przyznać, że kojarzę jej twarz... xD I fajnie zrobiłaś to takie... światełko (?) obok niej, fajny efekt. ;)
    57 - o cholera, moje oczy. Nie, po prostu tak z czarnego przeskoczyłam na taki jaskrawy zielony i aż mnie zabolały. o.O Ale dobra, wróćmy wpierw do nagłówka. Ja na Twoim miejscu dodałabym więcej stocków (tia, ja fanką stocków jestem x3), to były lepszy efekt. ;) No i tą zieleń zrobiłabym ciemniejszą. xD Ale ogólnie nie jest źle, podoba mi się. :) A szczególnie ich twarze, takie... śmieszne. xD
    54 - tu mam jedno zastrzeżenie. Tło nie pasuje, a przynajmniej ja tak uważam. Nagłówek jest taki ciemny (prawie ;P) i nigdzie nie ma tak naprawdę tego koloru. Pojechałabym też bardziej po nagłówku gumką, aby był lepszy efekt. :) Albo sam nagłówek zrobiłabym trochę szerszy. :P I dostrzegłam stock, który ja również mam. xD Ten zegar, Big Ben, w lewym dolnym rogu.^^ Uwielbiam go. :3
    58 - co to za goście? o.O Ale na serio, nie mam pojęcia kim są. Jakiś zespół, to widać, ale mogłabyś podać nazwę, bo aż ciekawa jestem. ;) Ten w sumie najmniej mi się podoba. Powód? Pusty. Zdziwił mnie brak kolumn, a po prawej stronie to dziwnie wygląda, tak nic tam nie ma. Natomiast na nagłówku użyłabym kilku stocków, aby choć trochę to wypełnić. ;) I nie jestem pewna, czy to tło pasuje... dałabym pewnie ciemniejsze (nie martw się, ja często daje czarne tło albo jakieś ciemne xD),
    Uf, to chyba wszystko. A, no tak, niespodzianki! Udziału w konkursie nie biorę, bo nie mam bloga, na który mogłabym zamówić szablon. :x Jednak podam imię i nazwisko. xD Barbara Palvin? x3 Nie, ona raczej nie... O, uwielbiam Jensena Acklesa. Występuje w Supernatural jako Dean Wichnester. :) Nawet zamierzam zrobić z nim szablon.^^
    Druga niespodzianka - mówiłam już, że na chwilę obecną nie potrzebuje szablonu, ale może kiedyś? ;) Na razie nie chcę tworzyć bloga, tak żeby po prostu był, skoro i tak piszę jedno opowiadanie i ledwo na nie starcza mi czas. Po prostu nie opłaca mi się. ;)
    Dobra, teraz na serio to już wszystko. Postaram się komentować tak każdą notkę, ale wiesz - są jeszcze inne blogi, a nawet na nich się ledwo wyrabiam. :P Jednak postaram się, naprawdę, Twoje prace mi się podobają. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udzielając odpowiedzi na pytanie, ten zespół to Guns N' Roses, ale widzę, że cudowny Slash też tam jest. ;3
      Świetne szablony, ja osobiście żadnego nie potrzebuję, ale mam nadzieję, że ktoś się zgłosi do punktu 2, bo bardzo jestem ciekawa, jak wyszedłby Ci taki szablon. :)

      Usuń
    2. Jaki ładny, dłuugi komentarz. Chyba jeszcze nigdy nie dostałam komentarza o takiej długości, a szkoda, bo bardzo cenię tasiemce. :)
      Heh, mnie najbardziej zaskoczył Izrael "to oni tam w ogóle mają internet". :D Dziękuję, House sprawuje piecze i czaruje. Gdyby nie to, że poza grafiką interesuję się także fotografią + mam lustrzankę też nie potrafiłabym robić tekstur, nie przejmuj się. :D

      Czcionka z 53 to Splendid ES, chyba jedna z moich ulubionych. Światełko z twarzy dziewczyny 56 to efekt którejś tekstury od Yass. Elf też mi się nie podoba, chyba muszę sobie ściągnąć jakieś stocki typu fantasty, bo faktycznie jest za pusto. Fakt, w 54 powinno być niebieskie tło, nie kremowe. Następnym razem będę na to bardziej zwracał uwagę. Tak jak mówi Lenalee - Guns N' Roses. Gościa z Supernatural nie znam, ale chętnie przejrzę jego zdjęcia.
      Dziękuję, pozdrawiam. :)

      Usuń
  2. Dobrze, rozumiem cię, nie mam ci tego za złe. A czy w takim razie mogłabym prosić o inny? Bo, z tego, co widzę, chyba mieszczę się w tematyce... Czyli z House'a?
    Jak nie, to wyślij mi chociaż obrazki, których użyłaś na poprzednim szablonie na maila (tylko w formie osobnych plików, bo mój komputer jest idiotą jeśli chodzi o programy kompresujące), to sama spróbuję coś sklecić...

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, chyba nie potrafiłam zrobić szablonu dla Cibie, bo miał być złożony z PNG, a chyba jeszcze do nich nie dorosłam i nie potrafię nic z nich skleić. Chętnie przyjmę zamówienie na szablon z Housem. :)

      Usuń
    2. Czyli mam powtórzyć całą formułkę, czy liczy się poprzednia? ;)
      W sumie to nie wiem, co bym chciała. Nawet jakoś szczególnie na konkretnej kolorystyce mi nie zależy. Po prostu zrób tak, by ci się spodobało. Jestem otwarta na propozycje.
      A, i zawsze możesz dorzucić jakiś chamski cytacik.

      Usuń
    3. Nie musisz powtarzać, liczy się poprzednia. ;)
      Spróbuję zrobić coś najlepszego na co tylko mnie stać, jako rekompensatę. :)

      Usuń
    4. Niezwykle mi miło z tego powodu.
      Mam tylko pytanie czysto teoretyczne... Czy link do Ciebie musi koniecznie znajdować się na stronie głównej, czy można go do podstrony z linkami wrzucić?

      Usuń
    5. Możesz wrzucić do podstrony. :)

      Usuń
  3. Charlie
    Adres: http://lavereth.blogspot.com/
    Kontakt: maybe.ghost.or.maybe.me@gmail.com
    Ewentualny tekst na szablonie: 'It does not do to dwell on dreams and forget to live.' lub 'lavereth'
    Chciałabym zamówić szablon o tematyce Harry'ego Potter'a.
    Kolorystyka lepiej żeby nie była zbyt ciemna Najlepiej, żeby było kolorowo. Chciałabym, żeby na szablonie znalazł się oczywiście sam zamek Hogwartu, coś z Hogsmeade i w drodze ewentualności zdjęcie Troian Bellisario, gdyby pasowało do całkowitej koncepcji. Najlepiej układ dwukolumnowy, lub trzy kolumnowy. Chciałabym aby została zrobionna również jakoś ładnie oprawiona rubryka na linki itd.
    Kilka zdjęć które mogą, ale nie muszą się znaleźć:
    http://data.whicdn.com/images/56262511/tumblr_mk68e5qhaS1s6wuo9o1_500_large.jpg
    http://data.whicdn.com/images/56228573/tumblr_mjbxl44OWw1ql09zoo1_500_large.jpg
    http://data.whicdn.com/images/55811795/8570067149_aa790b67a5_z_large.jpg
    http://data.whicdn.com/images/58008284/533977_534514169921157_2104445842_n_large.jpg
    http://data.whicdn.com/images/58002289/DjxpAqsa304_large.jpg
    http://data.whicdn.com/images/19563312/s_large.jpg
    http://data.whicdn.com/images/54887811/tumblr_mjb2kbnMLY1rr737jo1_400_large.jpg

    Oczywiście zgadzam się na czystą improwizację, bo to ty musisz się męczyć nad szablonem więc wolę ułatwić ci jego wykonanie.
    To wszystko. Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Od razu mówię, że zaliczam się do magii i trochę do Igrzysk Śmierci. :3

    Charlie
    Adres: http://dla-najpiekniejszej.blogspot.com/
    Koncepcja: Chciałabym, aby na szablonie znalazła się Lindsay Hansen. Kolory czerwone, pomarańczowe, po prostu ciepłe ( nie całe, oczywiście! ) Układ taki jak tu: http://c-issy.deviantart.com/art/55-363646326?q=gallery%3Ac-issy&qo=2 i chciałabym, żeby została zrobiona jakaś rubryczka na te różne ogłoszenia, obrazy itp.
    Proszę, żeby w tle znalazła się panorama Amsterdamu – jakieś mosty, stare budynki.. Gdzieś w tle las ( jest on dla mnie bardzo ważny ), jakieś elementy magiczne, takie jak np. fiolka z eliksirem ( możesz wykorzystać zdjęcia z HP, ale nie za dużo )
    Napis/cytat: Dziwnie już tutaj bywało,
    Nie dziwniej więc by się stało,
    Gdybyśmy się spotkali pod wisielców drzewem o północy.
    Kontakt: juleczka257@interia.pl

    Z góry dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, chciałabym wprowadzić drobne poprawki.
      Zaliczam się jedynie do Igrzysk, a proszę, żeby na szablonie zamiast Lindsay była Taylor Swift.

      Usuń
  5. Zakochałam się w tym zielonym szablonie! Cudo! *-* Powinnam rozpisać się ambitniej, ale nie mam siły, a tak wiele bym mogła powiedzieć. Powiem więc krótko. Widać, że się starasz i masz talent. Jesteś dla bloggerów, a oni są dla Ciebie.

    Życzę wiele weny i samych przyjemnych zamówień.

    Odnośnie konkursu. Fajny pomysł, podejrzewam, że ze swoją odpowiedzią się nie załapę, ale jaram się sesją Jonathana Rhys Meyersa dla Energie, a inspiruje mnie też sesje dla Boss'a. XD Btw. To tak tylko XD

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, ja za zielonym nie przepadam, ale cieszę się, że komuś się podoba. Z pierwszą częścią zgadzam się - staram się i to bardzo, ale z drugą... Raczej nie koniecznie, to raczej nie jest talent. :)

      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  6. Cześć! Notka jest przecudna, twoje szablony są po prostu... urocze. Wszystkie mi się podobają, aczkolwiek rzeczywiście zielone prezentuje się najlepiej. Tekstury są jeszcze lepsze! Jak tylko znajdę jakiś pomysł na opowiadanie, natychmiast skorzystam z twoich projektów. :)
    Tymczasem 100 lat bloga życzę!
    Ponadto - skorzystam, by złożyć zamówienie. Być może ci się spodoba. :)

    Charlie

    blask-ksiazek.blogspot.com

    Blog ten jest blogiem z recenzjami książek, więc gdyby w nagłówku, takowe się znalazły, byłabym ogromnie wdzięczna. Co do kolorów to preferujemy raczej jasne, np. żółty, pomarańczowy, błękitnym jasnozielony. Wybór pozostawiam tobie.

    Sugerowanych zdjęć nie mam, aczkolwiek jak już wspomniałam, książki byłyby jak najbardziej na miejscu. ;) Przed chwilą natknęłam się na parę interesujących zdjęć, więc proszę przykłady:
    http://lukreszja.deviantart.com/art/--325417935
    http://xxcherushiixx.deviantart.com/art/magic-magic-magic-181414195
    http://shadowsoftheday.deviantart.com/art/Love-for-books-262887624
    http://aeternum-art.deviantart.com/art/History-of-Love-244800808
    http://aeternum-art.deviantart.com/art/Read-me-a-Poem-244896013
    Ogółem chciałabym, aby całość przypominała wiosenny klimat więc jakieś kwiaty w stylu:
    http://aoao2.deviantart.com/art/Bright-light-289953608
    Jak najbardziej, by tam pasowały. :)

    Głównym napisem byłaby nazwa bloga: Blask książek
    Natomiast gdzieś poniżej, czy też obok prosiłabym o cytat: "Kto czyta książki żyje podwójnie" - M. Szymborska

    Mój g-mail: caerulaluna@gmail.com

    Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje ;) i życzę kolejnych sukcesów, ikona z panterą najlepsza ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń