8.03.2013

[041-045] Love, love me do

I HATE SNOW! 
Cześć wszystkim. :) Przygotowałam na dzisiaj sygnaturkę, ikonki, nagłówki, tekstury oraz zamówienia. W sumie sporo się tego wszystkiego nagromadziło.

Jeśli podobają Ci się moje prace 
Mam siedem głosów co zapewnia mi jedenaste miejsce na dwadzieścia dwa bodajże. Jak dla mnie to dość wysoko, dziękuję i proszę o więcej. :)
+ Jeśli uważasz, że zasługuję 
Miło było by się znaleźć wśród najlepszych. 

Okey, wracam do grafiki. Zacznę od ikonek


Tekstury
{Kliknij na miniaturkę, aby zobaczyć pełny rozmiar}

{Kliknij na miniaturkę, aby zobaczyć pełny rozmiar}

{Kliknij na miniaturkę, aby zobaczyć pełny rozmiar}

Jeśli pobierasz poinformuj! 

Zamówienie dla Kincaid
Zamówienie dla Halaszki
Juliette oraz Fierce, nie mam dzisiaj waszych zamówień, bo stwierdziłam, że wykonane mi się nie podobają, tak więc muszę zrobić drugą wersje. Przepraszam! 

Nagłówki



A w następnym poście Harry Potter lub One Direction. Co wolicie? 
Przyjmę maksimum trzy zamówienia ze wszystkich złożonych. 

EDIT!!
Zapomniałam napisać: jeśli ktoś zgadnie kto jest autorem cytatu umieszczonego na nagłówku Cissy Graphics będzie miał możliwość dożywotniego zamawiania szablonów bez limitów i kolejek!!  

16 komentarzy:

  1. Czyżby to był dr Gregory House? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Co prawda złożyłaś już zamówienie i na 100% pojawi się ono w następnej notce, ale jakby co to pisz. :)

      Usuń
    2. Ok :) Ciekawi mnie efekt *°* Uwielbiam Twoje prace :D Dlatego też, jeżeli internet nie odmówi posłuszeństwa, to zagłosuję ^^ co do tych dożywotnich zamówień- na pewno zaniedługo coś zamówię, gdyż mam kilka blogów :>

      Usuń
    3. + zagłosowałam na Ciebie w sondzie i nominowałam do konkursu na szabloniarza zimy :) można wiedzieć kiedy będzie nowy post? ^^

      Usuń
    4. Dziękuję Ci bardzo! Właśnie zabieram się za Twoje zamówienie, abyś za długo nie czekała to efekt końcowy prześlę Ci na e-maila. Więc niedługo spodziewaj się maila. ^^

      Usuń
    5. Nie ma za co :)
      + Dziękuję ^^

      Usuń
  2. Zagłosowałam już na ciebie wcześnie, gdyż bardzo podoba mi się twoja wyobraźnia i to co tutaj wstawiasz.
    Chciałam się też zapytać w takim razie kiedy mniej więcej pojawi się dla mnie szablon ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Każdy głos jest ważny. ;)
      Dzisiaj lub jutro zrobię drugą wersję. Abyś tak długo nie czekała przyślę Ci ją na pocztę.

      Usuń
  3. Ładny szablon, ale czy mogłabym prosić o parę poprawek? Mianowicie, usunięcie tej kliszy, probówki i napisu z Heartache i może rzeczywiście wstawić jakiś skomplikowany wzór chemiczny? I trochę na tej kartce po lewej tak pusto... Możesz też dodać jakiś chamski tekst od House'a.
    Naprawdę strasznie cię przepraszam, ale jakoś już tak mam. Bo to nie to, że mi się nie podoba, naprawdę, tylko zauważam więcej możliwości w zagospodarowaniu terenu na nagłówku... Mam nadzieję, że mnie nie zjesz...
    Jeszcze raz przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak w sumie, to cytat nieciężko zgadnąć. Wystarczy wpisać w Google... ;)

      Usuń
    2. Oczywiście, zaraz zabieram się za poprawę. :)

      No niby tak, ale wpisanie w google też wymaga jakiegoś tam wysiłku. =)

      Usuń
  4. Świetne szablony! Od jakiegoś czasu śledzę twoje prace i muszę Ci powiedzieć, że jesteś bardzo utalentowaną dziewczyną! W przeszłości na pewno coś u ciebie zamówię :) Co do cytatu to wydaje mi się, że to z jednej piosenki zespołu The Beatles - Love me do. Mam rację? Naprawdę podobają mi się twoje szablony, ikonki i tekstury. Będę tu często zaglądać nacieszyć oko. Harry Potter lub One Direction wybieram Harrego :) Pozdrawiam i życzę weny na tworzenie cudownych szablonów !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zapraszam do zamawiania. Nie mam nic przeciwko. :) Szczerze powiedziawszy też wolę Harrego, ale niestety już zaczęłam robić One Direction.
      Przyda się!

      Usuń
  5. Cyziu wiem że miałaś topaz clean powiedz prosze jak się o wgrywa do AP bo ja już się męczę z tym 3 godz i nic :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy nie pamiętam. Wydaję mi się, że zainstalowała i.. tyle. Po prostu pokazało mi się w filtrach. Poszperałam trochę w internecie, ale nie znalazłam odpowiedzi. Kurczę, nie wiem jak Ci pomóc. Może napisz Bee lub Jill z Zaczarowanych szablonów. One na 100% czynnie korzystają z Topazu w Photoshopie, więc może one Ci pomogą. :)

      Usuń
  6. Bardzo dziękuję za szablon, jednak jest mały problem i mam jedno pytanie.... Czy nagłówek trzeba wkleić samodzielnie? Nie chce mi się pobrać nagłówek... ;/

    OdpowiedzUsuń