3.03.2013

[039-040] Przedwiośnie!

Oficjalnie ogłaszam przedwiośnie! Za oknem słońce, pięć stopni na plusie. Cudo!
W ten ciepły dzień witam Was z dwoma zamówieniami. Co prawda to nie za dużo, ale tworzę następne, niedługo oddam wszystkie.


Dla Martyny
Trochę popsułam podgląd, ale na blogu powinno wyglądać OK. 

Mam nadzieję, że Wam się podobają, ale jakby co - piszcie, mogę poprawić lub zrobić od nowa. 
Kolejne zamówienia niebawem dodam! 

Pod tym postem zamówień nie przyjmuję. 
Do zobaczenia!
PS Proszę o głosy w sondzie na najlepszy blog graficzny marca, za każdy będę niezmiernie wdzięczna! 

4 komentarze:

  1. Dzięki wielkie <3 Pobrałam :) Jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy bałam się, że Ci się nie będzie podobać, jak dla mnie wyszedł za prosty, ale jeśli wszystko z nim (według Ciebie) okey to się cieszę.

      Usuń
  2. Boże, on jest genialny. Nie chcę żadnych poprawek. *.* Cudo, po prostu cudo. Zaraz pobieram i ustawiam.
    Dzięki ;))

    OdpowiedzUsuń