7.07.2013

Informacje #3

   
Ikonki autorstwa Yassmine
Jak, mam nadzieję, większości wiadomo - wyjechałam. Byłam na Mazurach, nie miałam internetu stąd opóźnienie Imprezy Graficznej. Wiem, miała odbyć się już 28, ale nie dałam rady. OPUBLIKUJĘ JĄ. Obiecuję. Oddam wszystkie zamówienia + dołożę sporo innych dodatków, a może jakiś szablon wolny. :) Musicie dać mi jeszcze trochę czasu. Nie wiem dokładnie ile, ale na pewno niedużo.

Mam prośbę: nie odwołujcie już swoich zamówień. Wiem, że długo czekacie, ale opłaci się. Naprawdę.

Czekajcie, wybaczcie mi moje spóźnienie. 
Cissy

EDIT! 
Jeśli, pomimo opóźnień, doceniacie i lubicie moje prace, zagłosujcie na mnie w sondzie nowego Katalogu Graficznego <<KLIK>>. Każdy głos jest dla mnie niesamowicie ważny! :) Z góry dziękuję! 

5 komentarzy:

  1. No nic, poczekam jeszcze troszkę :) Mam nadzieję, że wyjazd się udał i jesteś teraz gotowa do pracy, bo już naprawdę nie mogę się doczekać notki!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey, chciałabym się zapytać z jakiej stronki pobierałaś Photoshopa :) Bo sama zainteresowałam się robieniem ich (zainspirowały mnie twoje prace) i chciałabym spróbować ale nie mam zbyt dobrego programu do ich robienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie mam Photoshopa. :( Korzystam z darmowego programu - Gimp.

      Usuń
  3. Mam nadzieję, że moja wiadomość do Ciebie dotarła, bo nie potrafię jej znaleźć w komentarzach. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń