16.07.2013

[085 - 089] Niespodzianka dla zamawiających!

Witam ponownie! 
Skończyłam praktycznie wszystkie zamówienia pod wzgęem graficznym. Teraz muszę dorobić CSS, jednak wczoraj miałam ochotę zrobić... karty bohaterów, więc dla wszystkich zamawiających, którzy prowadzą bloga - opowiadanie i mają zakładkę z bohaterami zrobiłam kilka kart. Oczywiście nie musicie ich wykorzystywać, przecież mnie o to nie prosiliście, ale będzie mi bardzo miło jak skorzystacie. :) 
Zaraz dostosuję od nowa regulamin, aby zrobić możliwość zamawiania kart. :) 

Dla Marceline Granger





Jak Daytona słusznie zauważyła, zapomniałam zmienić z Ginny Weasley na Harry Potter. Jeśli Marceline zechce użyć kart błąd zostanie natychmiast naprawiony. 
EDIT: Błąd poprawiony :)


Dla DreamyDevil 




Dla Ariana




Przypominam o sondzie Katalogu Graficznego! Dostałam już osiem głosów! <3 Dziękuję i proszę o więcej! <333 
Pozdrawiam i wracam do pracy, 
Cissy




10 komentarzy:

  1. Odnalazłam mały błądzik. Przy karcie Harry'ego jest podpis: Ginny Weasley.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, zapomniałam zmienić. Dziękuję za zwrócenie uwagi. :)

      Usuń
  2. Dziękuję ślicznie, nie spodziewałam się! Jasne, że skorzystam, są świetne ♥ Dzięki dzięki dzięki! A co do nowych postaci, będzie można domówić karty w takim samym stylu jak poprzednie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają. ;) Oczywiście, pamiętam nazwy i rozmiary czcionek, z krwią też nie ma problemu, więc z chęcią wykonam karty dla nowych postaci. :)

      Usuń
  3. Hej! Bardzo podobają mi się te karty postaci ^^, dlatego mam pytanie - w jakim programie je robisz? I skąd ściągasz ramki itp? : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! Od razu po przeczytaniu złożyłam zamówienie!
    BOOOSKIEEEE! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Znalazłam kilka błędów:
    1. Karta Marceliny Granger : wśród piszę się razem, a nie oddzielnie.
    2. Karta Draco Malfoya: urodzony - bez a na końcu; urodzony w rodzinie, a nie urodziny.
    3. Karta Harrego Pottera: urodzony - bez a na końcu.
    Chyba tyle. Więcej nie znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń