2.06.2013

[076-083] My body is a cage

Hej, hej! 11 dni - 7 szablonów. Chyba nie jest tak źle, co nie? W każdym razie oddaję część zamówień i zapowiadam plany na najbliższe notki:
9 czerwca - notka tematyczna - Harry Potter
18 czerwca - reszta zamówień
28 czerwca -

Prosiłabym o wstawianie buttonu na swoje blogi, oczywiście jeśli chcecie. :)




Przechodzę do części za szablonami, bo się trochę śpieszę...
Dla Episkey.

Dla Lady A.

Dla Confusing

 Szablon wolny
Obecny główny CG. 


Dla Lilee Kab
Mój faworyt! 
Jeszcze 19 dni, bez weekendów, do wakacji! A i przypominam o:
Pozdrawiam! 
Śpiąca Cyzia. 

Kredyty:
Terrible Crash, Carllton, Impressole, Alatum...

14 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja wina, że nie potrafisz, bo zapomniałam dodać taką opcję. :D Teraz, po dodaniu, klikasz na Download File, prawa kolumna tuż nad "More from ~c-issy". :)

      Usuń
  2. Dziękuję za szablon, jest prześliczny <3
    Długo czekałam, ale opłacało się ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuje za ekspresowe wykonanie szablonu :) Jest magiczny!
    Wielkie pozdrowienia!
    Venetiia Noks :)

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie szablony, najbardziej podoba mi się ten stworzony dla Confising; tło jest genialne - mieszanka doskonała, cudowne i perfekcyjnie dopasowane; nie mogę się także doczekać notki tematycznej, mam nadzieję, że będzie różnorodnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że akurat ten szablon robiłam na szybko? :)
      O tak - różnorodność zdecydowanie mogę zapewnić. :D

      Usuń
  5. Mmmm cudne szablony! Strasznie podoba mi się ten dla Lady A :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szablon jest wspaniały, ale czy byłaby możliwość byś troszkę go dla mnie poprawiła?
    Tło jest idealne, kolory i wszystko ogólnie jest przepiękne, nie podoba mi się jedynie menu, czy dałoby się zrobić coś takiego jak na tym szablonie?: http://c-issy.deviantart.com/art/077-375451025
    Wiesz chodzi mi o te kolumny C:

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie dziękuję za szablon, jest przesliczny *.* całkowicie trafiłaś w mój gust, Cissy! Wstawię go, jak tylko bede miala znow internet. Terazpisze z telefonu kolezanki, wiec nie mam mozliwosci wchodzenia na bloga. Ale musialam sprawdzic, czy zamowienie sie juz pojawilo. Jeszcze raz dziekuje, jest przesliczny
    Lileen

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie dziękuję za szablon, jest przesliczny *.* całkowicie trafiłaś w mój gust, Cissy! Wstawię go, jak tylko bede miala znow internet. Terazpisze z telefonu kolezanki, wiec nie mam mozliwosci wchodzenia na bloga. Ale musialam sprawdzic, czy zamowienie sie juz pojawilo. Jeszcze raz dziekuje, jest przesliczny
    Lileen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szablon właśnie wstawiłam na bloga :) W końcu mam Internet
      Jeszcze raz ślicznie dziękuję! <3
      Lileen

      Usuń
  9. Śpiącą Cyzię zapraszam na post o CG na sKatalogowanych :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładne szablony, śliczne :)
    vannili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń