18.05.2013

Notka organizacyjna #1

Wróciłam! 
W najbliższym czasie przykryję notkę organizacyjną szablonami, więc nie martwcie się, niebawem dostaniecie zamówienia. 
W środę mam test z geografii z całego roku. Muszę dostać z niego czwórkę. Teoretycznie będzie prosty, ale chcę się do niego jak najbardziej przygotować, więc dzisiaj odpisuję na wszystkie wiadomości, w końcu piszę do Kincaid (!!), siadam do grafiki, a jutro jestem niedostępna! Notkę powinnam opublikować w poniedziałek, nie idę do szkoły, więc starczy mi czasu i na naukę i na grafikę. Mam nadzieję, że mi wybaczycie. :) 

Niebawem zmieniam szablon główny Cissy Graphics, a razem z tym regulaminy, sposób zamawiania... 

Kolejka:
  1. Episkey - szablon wykonany, czeka na wstawienie. 
  2. Lady A. - prosiłabym Cię o inne zdjęcia, z tych co mi podałaś nie jestem w stanie wykonać nic sensownego. 
  3. Angelika :) - szablon wykonany, ale ty nie umieściłaś banneru ani linku do CG, jeśli tego nie zrobisz nie umieszczę Twojego zamówienia. 
  4. Katarzyna Pisze - szablon wykonany, czeka na wstawienie. 
  5. Lille Kab - szablon wykonany, czeka na wstawienie. 
  6. Pati - brak linku do CG 
  7. Lydia Lestrange - brak linku do CG
  8. ChisanaSekai - szablon wykonany, czeka na wstawienie. 

To by było tyle, prosiłabym, aby zamawiający odnieśli się do treści kolejki

10 komentarzy:

  1. Wszystkie zdjęcia zmienić, czy tylko niektóre bo nie wiem czy mam szukać całkiem innych czy jakieś pasuje....?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i gdzie mam zamieścić nowe zdjęcia?

      Usuń
  2. Linki do nowych zdjeć zamieszczę przy moim poprzednim zamówieniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, przyjęłam, lecę robić grafikę dla Ciebie. :*

      Usuń
  3. Już nie mogę doczekać sie mojego szablonu ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo się cieszę na myśl, że już wkrótce pojawi się mój szablon :) czekam cierpliwie

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem że nie minął jeszcze miesiąc od mojego ostatniego zamówienia ale widzę że nie masz na razie szablonów do wykonania i w związku z tym chciałam zapytać czy byłaby możliwosć żebyś zrobila mi jakiś nowy szablon ? Wiem jestem okropna ale teraz mnie naszło na jakis na prawdę prosty szablon który z pewnością nie zająłby ci dużo czasu :) Odezwij się jeśli możesz u mnie w komentarzu

    OdpowiedzUsuń