21.03.2013

[047-51] Zimo, idź precz!

{Wybaczcie Gif, ale musiałam go dodać, ach ta moja piękna Pyza. :)}
Dzisiaj króciutki wstęp, bo nie mam nic ciekawego do gadania. Widzicie częstotliwość dodawanie się notek? Ale mi się to podoba!
Przypomnę, tak na wszelki wypadek: trwa sonda na najlepszy blog graficzny za wszelkie głosy będę wdzięczna! 
A i żebym potem nie zapomniała. W dniu 21.03.13 blokuję kolejkę! Zamówienia złożone przed tym dniem oczywiście oddam i to niebawem (najprawdopodobniej jeszcze dzisiaj), ale później nie przyjmuję zamówień do odwołania. Postanowiłam przez najbliższy czas zajmować się szablonami wolnymi, bo tworząc galerię CG zdałam sobie sprawę jak mało jest tego typu szablonów. Zapraszam do składania propozycji.
Okey, przechodzę do szablonów.
Zamówienie dla Asia-Jammy 

Zamówienie dla AgaxD555
{podgląd/pobierz}
Wybaczcie dymek na dole, dopiero teraz go zauważyłam. 

Szablon wolny

One Direction
Ze względu na panujący szał postanowiłam wykonać szablony wolne związane z 1D. Są tylko dwa, ale jednak coś jest, prawda? 


No i to tyle, wybaczcie. Będzie edit z resztą zamówień.  

A i zapomniałabym. Plik dla Patrycji:

PRZYPOMINAM O PROPOZYCJACH! 
Lecę robić nowy szablon główny. 


Kredyty
Terrible Clash|Signpoison|WeHeartIt|Matmoon

9 komentarzy:

  1. Dziękuje! Zamówienie wyszło Ci świetnie jestem z niego bardzo zadowolona. Już wstawiam na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodatki z Twojego bloga zostały użyte w szablonie na blogu http://wczorajszy-sen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny szablon *.* Bardzo dziękuję ;D Co prawda chodziło mi o to, żeby przesuwając suwak obrazek był obok, ale i tak jest świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam tak zrobić, ale wyglądało o wiele gorzej, więc zdecydowałam zrobić tak jak jest teraz. Cieszę się. :)

      Usuń
  4. Cudowne szablony *o*

    Dziękuję za zamówienie, bardzo mi się podoba :)

    Patrycja.
    http://my-feelingsx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Emm... Wgrałam szablon na bloga, ale nie wyświetla mi nagłówka :\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Holender, cały czas o tym zapominam. http://i48.tinypic.com/149uy69.png

      Usuń
  6. Wow! Szablony są świetne najbardziej podoba mi się dwójka ale i tak wszystkie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A według mnie dwójka jest najgorsza, ale to zapewne przez to, że nie lubię 1D... Niemniej dziękuję za pochlebną opinię. :D

      Usuń